söndag 17 juli 2011

Djurpyjamas!




En välbehövd ny pyjamas till Elliot har det blivit i veckan.
Upptäckte nämligen att de han hade var i storlek 62/68... Även om det är en liten kille vi har så har ju faktiskt storlek 74 numera- haha!

Imorgon kväll ska jag klippa och klippa och klippa massor med nya saker att sy till barnen. Har ju sykväll med min vän Camilla/Timote på tisdag, och det är min stora inspirationskälla till mycket här i livet!! Stor kram till dig kära vän!

Semesterhälsning från mig till er!

Skickat från min iphone

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Du har ju kommit igång med ditt bloggande så det riktigt ryker nu...
    Har sett att du bloggar från din iphone, och undrar hur du gör...har själv skaffet en, men blir inte klok på hur jag ska göra. Har du några värdefulla tips, så får du gärna höra av dig till mig. Min mejl finner du i min blogg.
    Mvh Tina unique

    SvaraRadera
  2. Hej Annika!

    Så många underbara kläder du syr. Hoppas att allt är bra med er.

    Kram Lotta

    SvaraRadera