onsdag 8 juni 2011

Dålig på att blogga!!

Insåg just att det var VÄLDIGT längesen
jag skrev ett inlägg, sorry!
Försöker komma på hur jag ska kunna
blogga genom telefonen..det ska väl inte vara så svårt????!!
Det är eg mest bilderna som jag
har svårt att få in??

Trots att jag inte uppdaterat här på
sidan så har jag inte legat på latsidan
med sömnaden! Men tyvärr med fotograferingen...
Hoppas att jag får några bilder skickade
till mig så jag kan visa er.

Fattar inte hur jag får in bilder som
ligget på telefonen till bloggen??
Någon som vet??

Kram Annika

1 kommentar:

  1. Vad kul att du läser min blogg och nu kan jag läsa din. ;) Det jag gör är att jag bloggar från mobilen (iPhone) eller så mailar jag dem till min egen mail och bloggar från datorn. Hoppas det svaret är till hjälp!

    Hoppas även att allt är bra med dig och din familj. Var verkligen längesedan vi såga.

    Kram

    SvaraRadera