torsdag 17 februari 2011

Tuffa snickarbyxor!!


Bruna plysch snickarbyxor som jag sydde för första gången på vår syträff i Kristianstad den 5e feb!
Så kul det var att få träffa alla dessa bloggare i verkligheten, och se dom skapa live!!

Men tillbaks till byxorna- det roliga med dessa byxorna har varit detaljerna, som tex...

fuskfickor, som inte alls var så svåra att göra som mitt huvud ville säga åt mig att de var...



fodret med apor som jag satte på insidan av framlappen bara för att jag tänkte att det skulle bli något mer av dom isåfall... och jag är helnöjd!!

4 kommentarer:

  1. Fortfarande lika imponerad av dessa byxor, dom är verkligen superfina=)

    SvaraRadera
  2. Superfina byxor!!! Nu har jag lagt upp dig i listan så jag kan hålla koll på allt fint du gör.
    Tack för senast/Tina

    SvaraRadera
  3. Jag älskar dessa byxorna!
    När jag fått hem min nya overlock så måste jag testa sy såna jag också :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Jättefina! Roligt med lite extra fina detaljer, jag har sällan tålamod för att lägga ner den extra tiden, fast det borde göras...=)

    SvaraRadera